سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موزیک

بیوگرافی کامل امیرحسین آرمان به همراه عکس 

بیوگرافی امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان متولد 14 آبان 1361 در تهران

فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی دکوراسیون داخلی است، با تخصص در کار دکوراسیون، مسلط بودن به زبان انگلیسی و روانشناسی، خواننده هم است

 
شروع بازیگری: 


سال 1381 با شرکت در کلاس‌ های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخت و سال 83 بود که بطور حرفه‌ ی وارد عرصه سینما شد

محمدرضا شریفی‌ نیا وی را برای فیلم ازدواج به سبک ایرانی سال 83 به حسن فتحی معرفی کرد و او اولین تجربه خود را در این فیلم کسب کرد

 
تحصیلات:

 تا به امروز 4 رشته تحصیلی را انتخاب کرده و در تمام این مدت «بازیگری در بک‌گراندش وجود داشته.» از سال 79 -78ت مرین‌های تئاترش را جایی بغل گوش تهران، کرج آغاز کرده و از همان زمان هم درسش را ادامه داده است.

درسی که اینطور پیش رفته: «رشته اصلی‌ام در دبیرستان، تجربی بود اما می‌خواستم هنر بخوانم. یک اشتباه کوچک کردم، به جای مبانی هنرهای تجسمی دو، کتاب 1 را خواندم و امتحان تغییر رشته را از دست دادم.

بعد از آن، کنکور دادم و زبان قبول شدم که نرفتم و رفتم سربازی. بعد از سربازی یک ترم روانشناسی خواندم. بعد آن را هم ول کردم و آمدم طراحی دکوراسیون داخلی خواندم.»

فعالیت در زمینی موسیقی:

در سال های اخیر بسیاری از بازیگران به سمت موسیقی و خوانندگی نیز رفته اند. اما امیرحسین آرمان از آن دسته بازیگرانی می باشد که موسیقی را زودتر به صورت حرفه ای آغاز کرد. وی تاکنون چندین اثر را منتشر کرده است که می توان از بین آن ها می توان به سوی تو و هر شب و خواستنی را نام برد.

فیلم ها و سریال های امیرحسین آرمان

از فیلم های معروف او می توان به هدف اصلی، صد سال به این سال ها، امشب شب مهتابه، بیداری رویاها، برف روی شیروانی داغ، یه حبه قند، من مادر هستم، دوباره با هم، ساکن خانه چوبی، نازنین، شیفت شب، نهنگ عنبر 2 و دشمن زن اشاره کرد.

کلاه پهلوی، سرزمین کهن، پیدا و پنهان، کیمیا در نقش شهریار، پریا، بانوی عمارت، ممنوعه در کنار میلاد کی مرام و الهه حصاری و مانکن در کنار نازنین بیاتی، مریلا زارعی و محمدرضا فروتن از سریال موفق او در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی هستند.

به سوی تو، مثل یک خواب، آتش، هر شب، خواستنی، ترفند (تیتراژ برنامه فرمول یک) و تا تو نگام می‌کنی از آهنگ موفق او محسوب می شوند.

امیرحسین آرمان مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.


فعالیت در زمینه مدلینگ و تبلیغات

امیرحسین آرمان بعد از حضور در سریال مانکن و درخش در این مجموعه توانست خود را به عنوان یک مدل نیز مطرح کند و در تبلیغات تلویزیون برای یک برند در زمینه کت و شلوار شرکت کرد که با استقبال زیادی نیز همراه شد.