سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موزیک

زندگینامه ریحانه پارسا 

بیوگرافی ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد 4 اسفند 1377 در تهران، بازیگر است


تحصیلات

دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد، در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده و می گوید همیشه بلند پرواز بودم

خانواده

پدرش شغل آزاد و مادر خانه دار است و دو خواهر کوچکتر از خود دارد

علاقه به بازیگری

می گوید علاقه به بازیگری از کودکی در وجودش بود تا اینکه سال دوم دبیرستان وارد هنرستان تئاتر شد و جدی تر دنبال آرزوی دوران کودکی اش رفت

 
شروع بازیگری ریحانه پارسا و شهرت

اولین بار در سال 1397 وقتی دختری 20 ساله بود با حضور در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید و در دو سال گذشته در چند فیلم سینمایی و تئاتر نیز حضور پیدا کرد و خوب بد جلف ارتش سری را با بازی او اماده اکران است .


ازدواج و همسر

ریحانه پارسا 23 اسفند سال 1398 به طور رسمی خبر ازدواج خود با مهدی کوشکی را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد. او و مهدی کوشکی 18 سال اختلاف سنی دارند. ریحانه پارسا در صفحه خود نوشت: عهدمان در این قرنطینگی!

اولین بازی ریحانه پارسا

سریال پدر اولین حضور او در تلویزیون بود که به خوبی به ایفای نقش پرداخت. او علاوه بر بازیگری و مهارت خاصی که در نویسندگی و عکاسی دارد.


ریحانه پارسا در سریال پدر

ریحانه پارسا میگوید که برای سریال پدر یک آگهی فراخوان برای تست بازیگری را دیده است و بعد از این که برای تست بازیگری به نزد آقای عنفا و توفیقی آمده مورد توجه انها قرار گرفته است و بعد از تست بازیگری از بین 250 نفری که در آنجا حضور داشتند توانسته نمره قبولی را کسب کنند و برای بازی در نقش لیلا در سریال پدر انتخاب شود.


در باره ریحانه پارسا بیشتر بدانیم

به جز بازیگری در رشته ی عکاسی هم فعالیت می کند.

به خواندن کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه، علاقه ی زیادی دارد.

خودش می گوید که فرد بلند پروازی است و پدرش را عامل موفقیت خود در بازیگری می داند.

پس از بازی در سریال موفق پدر، پیشنهاد های زیادی برای بازیگری دریافت کرده است اما خودش می گوید که دوست دارد، بازی در سینما و تئاتر را تجربه کند.