سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موزیک

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو پریشب

دانلود آهنگ شنیدنی پریشب با صدای مسعود صادقلو + متن آهنگ و دو کیفیت 128 و 320 با لینک مستقیم

دانلود آهنگ مسعود صادقلو پریشب

(دانلود این آهنگ شنیدنی و زیبا از لینک بالا با کیفیت عالی)

Download New Music By Masoud Sadeghloo | Parishab

تنظیم کننده: علی بیات, ترانه و موزیک: نیما معین

دانلود آهنگ مسعود صادقلو پریشب

متن آهنگ پریشب مسعود صادقلو

یه بار تو عمرت فکر منم باش •?◊
فکر کسی که آرومت میکرد با حرفاش
اون که نمیذاشت گریت بگیره •?◊
برگرد بیا پیش خودم این تن بمیره

بدجوری رفتی تو تار و پودم •?◊
نخوابیدم اصلا که چشمام کبودن
دلم تنگه بدجور برا شب بخیرات •?◊
منم آدمم خب دلم خنده میخواد

مغرور بی قلب تو کجا بودی حالم بد شد پریشب •?◊
چند دفعه اینجوری شم خشک میشه ریشم
تا نداشته باشمت راحت نمیشم •?◊

 

چقد کشش دارم مگه بسه تا کی هی ادا •?◊
خاطرات تو شده براده من آهنربا
گم شدم رو موج تو رو کشتی بی ناخدا •?◊

سرده هوای شهر
بارون این روزا برام سمه به جای قهر •?◊
بیا آشتی کن بت این دیوونه کی بهتر
از من برای تو از تو برای من •?◊

مغرور بی قلب تو کجا بودی حالم بد شد پریشب
چند دفعه اینجوری شم خشک میشه ریشم •?◊
تا نداشته باشمت راحت نمیشم

مسعود صادقلو پریشب