سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موزیک

بیوگرافی , • نظر

بیوگرافی بازیگر معروف ادا اجه سریال سیب ممنوعه 

 بیوگرافی یلدیز

بیوگرافی ادا اجه (Eda Ece) بـازیگر جذاب و جوان ترک نقش ییلدیز

بـا آغاز پخش ســریـال سیب ممنوعه از شبکه هــای ترک و فارس زبـان روز به روز به محبــوبیت این ســریـال افزوده می شود. بـا چارگوشه همراه بـاشید بـا یکی از بـازیگران خوش سیمای این ســریـال ادا اجه بیشتر آشنــا شویم. ادا اجه بـا بـازی در این ســریـال توانست محبــوبیت زیـادی به دست آورد و نــام خود در بین بـازیگران مطرح ترک مطرح کند.

ادا اجه متولد 20 ژوئن 1990 در اســتـانبــول اســت. ادا فرزند سوم و کوچک خانواده اســت. او زمانیکه در مدرسه به بـازی تئاتر مشغول بــود توجه مدیر بـازیگران تئاتر، تومار اوزوکور را جلب می کند و پس از اینکه اوزوکور به ادا پیشنهــاد بـازیگری می دهد وی این پیشنهــاد را قبــول می کند.

ادا فرزند سوم و کوچک خانواده اســت. او زمانیکه در مدرسه به بـازی تئاتر مشغول بــود توجه مدیر بـازیگران تئاتر، تومار اوزوکور را جلب می کند و پس از اینکه اوزوکور به ادا پیشنهــاد بـازیگری می دهد وی این پیشنهــاد را قبــول می کند


خانواده، تحصیلات، آغاز کار بازیگری

ادا اجه متولد 20 ژوئن 1990 در استانبول است. ادا فرزند سوم و کوچک خانواده است. او زمانیکه در مدرسه به بازی تئاتر مشغول بود توجه مدیر بازیگران تئاتر، تومار اوزوکور را جلب می کند و پس از اینکه اوزوکور به ادا پیشنهاد بازیگری می دهد وی این پیشنهاد را قبول می کند.


تحصیلات

ادا در دبیرستان Sisli terakki تحصیل کرده و فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه بیلگی است. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه شروع به یادگیری درس های تاریخ هنر کرد و در یک گالری هنری مشغول بکار شد.

او همچنین به زبان انگلیسی و آلمانی تسلط کامل دارد. اولین کار ادا اجه مربوط به سریال Mihriban در سال 2002 است که با یک نقش کوچک در این سریال ظاهر شد. کار اخیر او مربوط به سریال میوه ممنوعه است که با نقش ییلدیز بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است. از سایر بازیگران سریال میوه ممنوعه می توان به انور تونا،سودا ارگینجی،شوال سام و شفق پکدمیر را نام برد.


قد، وزن، رنگ چشم ادا اجه

رنگ چشمان ادا اجه سبز می باشد. وزنی معادل 52 کیلوگرم دارد و قد او 167 سانتی متر است. موهای او هم بلوند می باشد


جوایز :

ادا اجه موفق شده است که در سال 2012 جایزه ی Ayakli Gazete را دریافت کند به عنوان بهترین بازیگر نقش اصلی زن و جوان در سریال تلوزیونی (Dirty Seven (Pis Yedili) as (Guncicek Seymen


خانواده

ادا در شهر استانبول بعنوان کوچکترین عضو خانواده از یک پدر مهندس برق و مادری خانه دار متولد شد و دو خواهر بزرگتر از خود دارد


شهرت با سیب ممنوعه

بیشتر شهرت ادا اجه از سریال سیب ممنوعه سال 2018 در 28 سالگی اش شروع شد که در نقش ییلدیز ایفای نقش می کرد
در این سریال سودا ارگینجی نقش خواهرش زینب را ایفا می کند


 همسر ادا اجه

ادا اجه مـجرد اســت. رسـانه هــای ترک در سـال 2018 شایعاتی مبنی بر رابطه عاشقانه ی ادا اجه، بـا هم بـازی خود درســریـال سیب ممنوعه، اونور تونــا خبر دادند. او در حال حاضر بـا بـازیکن26 سـاله بسـکتبـال ترکیه، برهــان تونجر رابطه دارد.