سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موزیک

بیوگرافی , • نظر

پست جدید ما در مورد مهدی احمدوند خواننده معروف پاپ است که طرفدارن زیادی دارد 

بیوگرافی مهدی احمدوند

مهدی احمدوند خواننده، آهنگساز، ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده متولد: 29 بهمن 1370 کرج، البرز، ایران

بیوگرافی مهدی احمدوند:

مهدی احمدوند (متولد 29 بهمن 1370 در کرج) خواننده پاپ، آهنگساز، ترانه‌سرا و تنظیم‌کننده ایرانی است. پدر و مادر مهدی احمدوند اصلیت همدانی دارند، اما در کرج زندگی می‌کنند. احمدوند موسیقی را به طور جدی از 14 سالگی با آموختن ساز ویولن آغاز کرد

اما پس از آن بخاطر علاقه به خوانندگی و به این علت که امکان دسترسی به ترانه سرا و آهنگساز نداشت به طور خودجوش به این هنر‌ها نیز روی آورد و هم اکنون خواننده‌ای است که ترانه‌سرایی و آهنگسازی و تنظیم اغلب کارهایش را خودش انجام داده و با خواننده‌های دیگری نیز در این زمینه همکاری داشته است.

مهدی احمدوند طرفداران پر  پا قرص زیادی دارد که دوست دارند زیر و بم زندگی اش را بدانند. بالاخره سلبریتی شدن اینها را هم دارد. در مورد اصالت خانوادگی و ریشه ابا اجدادی مهدی همیشه تردیدهایی وجود داشته است. با توجه به اینکه خواننده جوان مان زاده و بزرگ شده استان البرز است،

عده ای او را اصالتا کرجی می دانند. پدر مهدی همدانی است ولی به استان البرز سفر کرده است. در واقع اگر بخواهیم بگوییم مهدی احمدوند اصالتا اهل کجاست؟ نمی توانیم اصالت همدانی وی را نادیده بگیریم. بدون تردید وی اصالتا همدانی است ولی در کرج چشم به جهان گشوده است.


شروع فعالیت
 
از همون بچگی دوست داشتم در موسیقی فعالیت کنم یعنی خیلی سال پیش تصمیمم را گرفتم اما به صورت جدی و حرفه‌ ای در سن 14 سالگی و با ویولن از یک آموزشگاه موسیقی شروع کردم


بی بی سی و Foreign Policy

به نوشته بی بی سی احمدوند یکی از ستاره‌ های بزرگ موسیقی ایران است مجله خبری سیاسی – اقتصادی فارن پالیسی نیز او را از خوانندگان محبوب ایرانی توصیف می کنداحمدوند شخصیتی کم حرفی دارد اما نه خجالتی. هنرمند مورد علاقه اش شـادمهر عقیـلی میباشد

از جمله بزرگترین آرزوهایش داشتن هواپیمای شخصی میباشد. اعتماد به نفس او از جمله بارزترین نکات شخصیتی وی میباشد و خودش در این رابطه گفته: "شاید قدری اعتماد به نفسم کاذب باشد اما از ابتدا هر چیزی را  فکر میکردم, به دست می آوردم, الان هم می دانم به هرچه فکر کنم خواهم رسید".
مهدی احمدوند تاکنون ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد میباشد.

در حال حاضر عبارت "دانلود آهنگ مهدی احمدوند" جزو برترین و محبوب ترین عبارت ها در موتورهای جستجوی اینترنتی میباشد, که همین موضوع نشان دهنده سطح محبوبیت وی در فضای موسیقی پاپ ایران میباشد.


نظر مهدی احمدوند در مورد نامگذاری آلبوم ها و آهنگ ها


این خواننده جوان در نخستین گفتگوی رسمی خود و پیش از انتشار آلبوم از این ساعت گفت : برخی کلمات که این توانایی را دارند تا یک قطعه آهنگ در میان مردم موفقیت به دست اورد و به اصطلاح بگیرد از نظر وزارت ارشاد کلمات سیاه به شمار می ورند.


سازهای مورد علاقه مهدی احمدوند

ویولن، پیانو، گیتار و درامز


شباهت مهدی احمدوند و محسن یگانه

این خواننده گفته است که محسن یگانه خواننده بسیار خوبی است و شاید بسیاری از افراد تمایل داشته باشند که جای او باشند و یا مانند او کار کنند اما من سبک کار خودم را دارم و شبیه به محسن یگانه نیستم. او در مورد خواننده و موزیسین مورد علاقه خود گفته است که به شادمهر عقیلی علاقه زیادی دارم.


آلبوم های مهدی احمدوند

ساعت هفت – 1395

از این ساعت – 1393

خونه غرور (پخش اینترنتی)

نقطه ضعف (پخش اینترنتی)

موج منفی (پخش اینترنتی)

 

مطالب مرتبط : بیوگرافی راغب